Wild Australia
Australia – kingdom of kangaroos and red rocks, continent of natural wonders. A glimpse of the wild Down Under like never before!
Australia – a continent of natural wonders! This four-part series takes you off to the kingdom of the kangaroo and red rocks with breathtaking aerial footage, riveting super slow motion and extraordinary animal stories. Yet Australia has much more to offer than its red heart: impenetrable jungle in the farthest north-east, bizarre native creatures like the cassowary and tree-kangaroo.