Wild Sri Lanka
Sri Lanka is a tropical island in the Indian Ocean, off the southeastern coast of India. This land was wracked by civil war for decades. But now, researchers can bring modern science and technology to bear, in order to take stock of what lives here.This three-part series reveals a world of incredible diversity and unique species that live nowhere else on Earth.