Finding Alice
When her husband dies suddenly after a bad fall, Alice finds herself alone in the house built by her beloved. At the same time wonderful and elusive, the strange abode does not help Alice to face this brutal disappearance.
When her husband dies suddenly after a bad fall, Alice finds herself alone in the house built by her beloved. At the same time wonderful and elusive, the strange abode does not help Alice to face this brutal disappearance. While she struggles to find even the refrigerator, the young widow discovers that her husband left her many debts and other secrets to manage.