Year Million
YEAR MILLION explores what it will be like to be human 1 million years from now. Through illustrative, dramatic storytelling, YEAR MILLION paints a vision of humanity through the lens of a typical future American family, which includes a daughter who is part AI. The series propels us into an odyssey of unfathomable human choices and predicts how every aspect of technology may affect our lives.