Adamas
Bratia-dvojičky Woosin a Suhyeon prišli pred 22 rokmi o otca v prípade vraždy. Woosin je teraz spisovateľom záhadných príbehov a zistí, že vražednou zbraňou bol diamantový šíp zvaný Adamas. Aby ho našiel, príde do Jaegyuovej vily ako anonymný autor jeho pamätí. Suhyeon je teraz prokurátor a po stretnutí s reportérom, ktorý chce zistiť pravdu o incidente, znovu otvorí otcov prípad.