Démoni a spasitelia
Seriál Démoni a spasitelia rozpovie výnimočný príbeh Christiny Boyerovej, zvanej „duchárske dievča“, ktorú odsúdili za vraždu svojej trojročnej dcéry, a amatérskych detektívov, ktorí sú posadnutí jej príbehom a sú odhodlaní ju oslobodiť.
Seriál Démoni a spasitelia rozpovie výnimočný príbeh Christiny Boyerovej, zvanej „duchárske dievča“, ktorú odsúdili za vraždu svojej trojročnej dcéry, a amatérskych detektívov, ktorí sú posadnutí jej príbehom a sú odhodlaní ju oslobodiť. Seriál preskúma jej problémové detstvo, nevysvetliteľné úkazy v jej dome a jej údajné telekinetické schopnosti, ktoré z nej spravili mediálnu senzáciu a vyvolali trpký spor medzi najslávnejším vyšetrovateľom paranormálnych javov a najslávnejším vyvracačom paranormálnych javov.