Tá druhá černoška
Nella pracuje ako asistentka vo vydavateľstve a je unavená z toho, že v práci je jedinou černoškou. Preto sa poteší, keď zamestnajú Hazel. Keď však Hazelina hviezda začne stúpať, Nella začne zisťovať, že vo firme sa deje niečo zlovestné.