Krádeže a vlámania
Vzrušujúci príbeh nezlučiteľnej skupiny Londýnčanov prepojenej sériou vlámaní a vášnivou aférou.
Séria vlámaní spojí dvoch veľmi rozdielnych Londýnčanov a vtiahne ich do nečakanej, vášnivej a zakázanej aféry, ktorá ohrozuje životy všetkých okolo nich.