Malé morské deti
Vo vlnách oceánu sa zjavia malé morské deti, ktoré sa vyberú hrať do vodného cirkusu na dne oceánu. Zabávajú sa tam pri prehliadke morských koníkov, hviezdic a iných morských živočíchov. A potom zmiznú tak, ako sa aj zjavili.