Back to the Titanic
Späť na Titanic dokumentuje prvé ponory s posádkou k Titanicu po takmer 15 rokoch. Nové zábery odhaľujú čerstvý rozklad a vrhajú svetlo na budúcnosť lode.
Späť na Titanic dokumentuje prvé ponory s posádkou k Titanicu po takmer 15 rokoch. Tím odborníkov pomocou špeciálne vybavenej ponorky zachytí vôbec prvé zábery lode v rozlíšení 4K a analyzuje rýchlosť jej rozpadu. Zostavili najpresnejší existujúci model vraku, aby vrhli nové svetlo na kultové príbehy Titanicu, a na morskom dne zanechali experimentálnu platformu na predpovedanie budúcnosti Titanicu.