Hymna
Hymna je dokumentárny film, ktorý zobrazuje skupinu amerických umelcov pod vedením uznávaného skladateľa Krisa Bowersa a renomovaného producenta Dahiho, ktorí cestujú po krajine a snažia sa vytvoriť novú americkú hymnu.