MARVEL STUDIOS ASSEMBLED: Ako sa natáčal Marvels
Vydajte sa na medzigalaktickú cestu do zákulisia filmu Marvels spolu s hercami a tvorcami, ktorí vám prezradia svoje zážitky z natáčania tohto divného a úžasného filmu. Nazrite do práce všetkých oddelení produkcie a buďte svedkami vzniku komplexných bojových scén, nespočetných mimozemských tvorov a prepracovaných kulís. Toto všetko uvidíte v dokumente Marvel Studios Assembled: Ako sa natáčal Marvels.