RapCaviar uvádza
Nový pútavý dokumentárny seriál, ktorý sa zaoberá niektorými z najprovokatívnejších problémov dneška prostredníctvom príbehov hip-hopových vizionárov a vychádzajúcich hviezd. Tento seriál vychádza z vplyvného zoznamu skladieb na Spotify z roku 2015. Ide o zamyslenie sa nad súčasnými udalosťami, pri ktorom sa rozmotávajú dôležité témy a spoznávame pohľad na svet očami umelca.