L-POP
K-popová fanúšička Andrea založí svoju vlastnú tanečnú skupinu po tom, čo ju vyhodili z predošlej skupiny. Následne sa musí rozhodnúť, či sa má stať stomatologičkou alebo nasledovať svoj skutočný sen: pripraviť sa na kariéru profesionálnej speváčky na rovnakom mieste ako všetci jej idoli - v Kórei. Dohliada na ňu sestra Pau, pričom režíruje dokument o jej dobrodružstvách.
Študentka filmu Pau natáča dokument o svojej sestre Andrei, K-popovej fanúšičke. Andreini rodičia chcú, aby sa stala stomatologičkou ako oni a aby mala stabilnú prácu a normálny život. Ona chce venovať všetok čas svojej novej tanečnej skupine. Andrea má však ďalší tajný sen: chce byť speváčkou a celý život sa venovať hudbe. Chce sa pripravovať v Kórei ako jej idoli. Proti jej snu stojí veľa prekážok: nemá ideálny vek, nevie, či má dostatočný talent a nie je Kórejka. Vďaka dokumentu, svojej skupine, nečakanej láske a stretnutiu so slávnym hercom však nájde odvahu nasledovať svoj sen.