Tajomstvá chobotnice
Chobotnice sú považované za pozemských mimozemšťanov: majú tri srdcia, modrú krv a schopnosť pretlačiť sa cez priestor veľkosti ich očnej buľvy. Tieto zvláštne a úžasné živočíchy však skrývajú ešte veľa ďalších prekvapení. Sú dostatočne inteligentné na to, aby používali nástroje, dokážu transformovať svoje telo tak, aby napodobňovali iné živočíchy, a dokonca vedia komunikovať s inými druhmi. Tajomstvá chobotníc sú pozoruhodnejšie, než sme si doteraz mysleli.