Counting Jaws
Vedci zaoberajúci sa žralokmi sa ponoria hlboko do novej oblasti s vysokým výskytom žralokov bielych v Kalifornii a na ostrove Guadalupe, aby vytvorili nový odhad populácie týchto žralokov.