Summer of Soul
Vo svojom uznávanom filmárskom debute predstavuje Ahmir „Questlove“ Thompson silný dokument, ktorý je sčasti hudobným filmom a sčasti historickým záznamom epickej udalosti, ktorá oslavuje históriu, kultúru a módu černochov.