Smrť v byte 603: Čo sa stalo Ellen Greenbergovej
Ellen Greenbergovú našli mŕtvu s dvadsiatimi bodnými ranami. Philadelphská polícia to označila za samovraždu. V tejto trojdielnej minisérii zistíme, či jej rodina vypátra pravdu.