Houvast
Mladá a nadaná violončelistka, ktorej celý život sa točil okolo lásky k hudbe, sa ocitne pred ochromujúcou výzvou - silnou trémou. Jej svet sa zrúti, keď počas vystúpenia, ktoré rozhoduje o jej kariére, zaplní koncertnú sálu strašidelný zvuk praskajúcej struny, ktorý rezonuje s hlbokým strachom, ktorý ju prenasleduje už roky. Keďže sa v jej vnútri ozýva prasknutá struna, musí sa vydať na cestu, aby znovu objavila stratenú sebadôveru, obnovila svojho umeleckého ducha a zvíťazila nad neúprosnými démonmi trémy, ktorí hrozia, že navždy umlčia jej vášeň.