Secrets of the Bull Shark
Tajomstvá žraloka belavého odhaľujú tajomstvá týchto nebezpečných obrov: ako migrujú a ako lovia. Morský biológ Dr. Ryan Daly a tím vedcov využívajú najmodernejšie technológie na odhalenie pohybu a správania žralokov belavých s nádejou, že lepšie pochopia, prečo prichádzajú bližšie do nášho územia.