Národné parky Ameriky
Národné parky Ameriky ukazujú krajinu a divokú zver desiatich neuveriteľne rozmanitých a krásnych parkov – niektorých známych, iných prekvapivo neznámych. Seriál ukáže Američanom a svetu, že každý z týchto parkov je prírodným šperkom a spoločne by mali byť oslavované ako národný poklad.