Okres vrahov
V Bakersfielde, hlboko v srdci Kalifornie, veci nie sú vždy také, ako sa zdajú. Streľba v hoteli, ktorá má smrteľné následky, prinúti rodinu Ramirezovcov pochybovať o všetkom, čo dosiaľ o svojom meste vedeli. Zúfalo sa snažia zistiť, čo sa skutočne stalo ich milovanej osobe a čoskoro pochopia, že vo svojom nešťastí nie sú sami. Začína sa boj za pravdu.
V Bakersfielde, hlboko v srdci Kalifornie, veci nie sú vždy také, ako sa zdajú. Streľba v hoteli, ktorá má smrteľné následky, prinúti rodinu Ramirezovcov pochybovať o všetkom, čo dosiaľ o svojom meste vedeli. Zúfalo sa snažia zistiť, čo sa skutočne stalo ich milovanej osobe a čoskoro pochopia, že vo svojom nešťastí nie sú sami. Začína sa boj za pravdu. Príbeh je plný nečakaných zvratov, korupcie a zakrývania pravdy. Na koho sa obrátiť, ak sú tí, ktorí by mali slúžiť pravde a pomáhať, tými, ktorým sa nedá veriť? Výkonným producentom je Colin Kaepernick a rozprávačom príbehu je André Holland.