Čierne pásy
Svojský tínedžer je odhodlaný dokázať, že je comptonskou legendou ako jeho otec – bývalý bojovník, a tak ukradne tajnú rodinnú techniku bojového umenia, aby ju použil v dobre známom nelegálnom dódžó. Snaží sa získať rešpekt rovesníkov, no rýchlo zistí, že byť mužom znamená viac než len rozhadzovať rukami.