Assembled: Ako sa natáčal seriál Echo
Nazrite s nami do zákulisia vlastného prelomového seriálu o Mayi Lopezovej. Buďte svedkami krokov, ktoré musela produkcia urobiť, aby verne zobrazila život nepočujúcej a kultúru pôvodných Američanov. Pozrite sa, ako špičkový herec Vincent D'Onofrio opäť raz oživil hrôzostrašného Kingpina. Toto všetko uvidíte v dokumente Assembled: Ako sa natáčal seriál Echo.
Narodila sa na vidieku, vyrastala v betónovej džungli. Maya Lopezová nechcela byť zlá, no nemala na výber. Dokument Assembled vás vezme do zákulisia vlastného prelomového seriálu o Mayi Lopezovej s názvom Echo. Dozviete sa v ňom, ako sa členovia podukcie, herci a štáb naučili americký posunkový jazyk, aby vytvorili inkluzívne a prístupné pracovné prostredie. Budete svedkami krokov, ktoré museli tvorcovia urobiť, aby verne zobrazili kultúru pôvodných Američanov, a tiež toho, ako špičkový herec Vincent D'Onofrio opäť raz oživil hrôzostrašného Kingpina. Pohľad do zákulisia vzniku seriálu bude kulminovať prvou spoločnou oslavou powwow štúdia Marvel a národu Čoktov.