Viking Warrior Women
Vždy prevládalo presvedčenie, že všetci vikingskí bojovníci boli muži. No nové objavy popierajú všetko, čo sme si mysleli, že vieme. Vedkyňa a cestovateľka National Geographic Ella Al-Shamahi sa vydá za úlohou, aby pomocou najnovšej vedy a technológií získala dôkazy, že elitné vikingské bojovníčky žili a bojovali pred viac než 1 000 rokmi.