Nǎi Nai & Wài Pó
Filmárov ľúbostný list svojim babkám, ktoré trávia svoje posledné roky života tancovaním, naťahovaním sa a prdením, aby si uľavili od smútku.
Sean Wang, režisér prvej generácie a Američan z Taiwanu, otočí kameru na svoje babky (jeho „Nǎi Nai“ a „Wài Pó”), ktoré sú neoddeliteľné najlepšie kamarátky, spolubývajúce a majú viac ako 80 a 90 rokov. Film zachytáva ich každodenný život zábavnými a neočakávanými spôsobmi pri tom, ako tancujú, naťahujú sa a prdia, aby si uľavili od smútku – a nakoniec prechádza do dojímavého rozjímania o životoch poznačených radosťou aj bolesťou. Babky a vnuk nám spolu pripomenú, že starnutie nemusí znamenať chradnutie.