Pozrite si kinotrailer
Brendan Fraser ako americký herec v Tokiu hľadá v tomto dojímavom filme svoju cestu životom. Všetko sa zmení, keď začne spolupracovať s agentúrou, ktorá cudzím ľuďom hľadá rodinu na prenájom. Ponorený do svetov svojich klientov si začne budovať skutočné vzťahy a nanovo objaví ich význam a tichú krásu.
„Rodina na prenájom“ sleduje príbeh Brendana Frasera ako amerického herca v modernom Tokiu. Trápi sa s hľadaním zmyslu života, až kým nezačne pracovať pre japonskú agenúru, ktorá svojim klientom hľadá členov rodiny na prenájom. Ponorený do svetov svojich klientov si začne budovať skutočné vzťahy, v ktorých prestáva byť jasné, kde sa končí predstieranie a začína realita. Vyrovnáva sa so zložitou etikou svojej práce a nanovo objavuje svoje poslanie, pocit domova a tichú krásu medziľudských vzťahov.