Max Payne
Detektívove pomstychtivé vyšetrovanie vraždy jeho rodiny a bývalého partnera odhalí pravdu, ktorá sa skrýva za lukratívnou, ale extrémne smrteľnou drogovou operáciou z ulice.
Mark Wahlberg podáva výbušný výkon v tomto thrilleri plnom akcie podľa legendárnej videohry. Max Payne je svojrázny policajt, ktorý nerešpektuje pravidlá a nemá čo stratiť. Je odhodlaný sa pomstiť a vystopovať tých, ktorí sú zodpovední za brutálnu vraždu jeho rodiny, ale jeho obsedantné vyšetrovanie ho zavedie na desivú cestu.