Po stopách zabijaka
Americký spravodajský štáb je odhodlaný zachytiť toto nenásytné monštrum a zastaviť jeho démonické besnenie. Cestuje hlboko do najtemnejších končín africkej džungle, aby ulovil svoju korisť.
Prichádza intenzívny desivý horor Po stopách zabijaka s Dominicom Purcellom a Orlandom Jonesom v hlavných úlohách inšpirovaný skutočným príbehom o legendárnom 25-metrovom ľudožravom krokodílovi. Americký spravodajský štáb, odhodlaný zachytiť toto nenásytné monštrum a zastaviť jeho démonické besnenie, cestuje hlboko do najtemnejších končín africkej džungle, aby ulovil svoju korisť. Ale Gustave, ako ho nazývajú domorodci, je tiež na love – stále v pohybe, vždy nepolapiteľný, stále túžiaci po ľudskom mäse. Pri tomto napínavom horore o prefíkanom vrahovi, ktorý naďalej ide svojou krvou presiaknutou cestou hrôzy, si budete od strachu obhrýzať nechty a bude vám búšiť srdce.