Victor Frankenstein
V snahe pomôcť ľudstvu vytvoria Dr. Frankenstein (James McAvoy) a jeho asistent Igor (Daniel Radcliffe) príšeru, ktorá terorizuje kohokoľvek v jeho ceste!
V tomto unikátnom spracovaní klasického diela 19. storočia od Mary Shelleyovej si James McAvoy zahrá Victora Von Frankesteina a Daniel Radcliffe zase postavu Igora. Z perspektívy Igora môžeme vidieť jeho temný pôvod a jeho vykúpenie v podobe priateľstva s mladým študentom medicíny Victorom Von Frankensteinom. Uvidíme, ako sa Frankestein stal mužom a legendou, ktorú poznáme dnes.