Je to o Stevovi
Keď Stan zaprie Steva kvôli tomu, že je čudák, odplata naňho čaká za rohom. Roger sa zúčastní sci-fi konferencie.
Po tom, čo Stan zaprie Steva kvôli tomu, že je čudák, sa musí spoliehať na synove vedomosti zo sveta sci-fi a fantasy, aby dolapil kybernetického teroristu. Roger navštívi Mekku pre čudákov – sci-fi konferenciu, aby sa tam mohol stretnúť s ľuďmi.