Antlers
Mýtus obávaného „wendiga“ šokujúco ožije v tomto desivom horore. Keď učiteľka z malého mesta v Oregone (Keri Russell) a jej brat (Jesse Plemons), miestny šerif, chcú pomôcť problémovému chlapcovi, ktorý má zvláštne tajomstvo, následky sú oveľa hrozivejšie, ako si vedeli predstaviť.
Od uznávaného producenta fantasy filmov Guillerma del Tora a režiséra Scotta Coopera prichádza tento znepokojujúci horor, ktorý napísali C. Henry Chaisson, Nick Antosca and Cooper. Vo filme ANTLERS si učiteľka základnej školy z malého mesta v Oregone Julia Meadowsová (Keri Russell) všimne, že „niečo“ nie je v poriadku s jej žiakom Lucasom. On je tichým samotárom a keď ho požiada, aby sa zapojil do úlohy rozprávania príbehov a kreslenia, ukáže znepokojujúce kresby mýtických príšer inšpirovaných miestnym folklórom. Julia sa znepokojená chce dozvedieť viac o Lucasovej situácii doma. Keď sa ukáže, že žije v úbohých podmienkach, Julia a jej brat Paul (Jesse Plemons), miestny šerif, skúmajú ďalej a nakoniec zistia, že Lucas má nebezpečné tajomstvo. Keď sa dozvedia pravdu o Lucasovej rodine, veci sa desivo zvrtnú. Popri majstrovi žánru del Torovi sú producentmi David S. Goyer a J. Miles Dale a výkonní producenti sú Jim Rowe, Nick Antosca a Kevin Turen. V tomto mrazivom príbehu, ktorý spája starovekú hrôzu s nenásytnou ľudskou chamtivosťou a jej modernými následkami v podobe chudoby, závislosti a ničením životného prostredia, ďalej účinkujú Graham Greene, Scott Haze, Rory Cochrane a Amy Madigan.