Udalosť
Paranoidný triler o rodine na úteku pred prírodnou krízou, ktorá predstavuje obrovskú hrozbu pre ľudstvo.
Mark Wahlberg účinkuje ako Elliot Moore, stredoškolský učiteľ prírodných vied, ktorý sa snaží zachrániť svoju rodinu pred desivým a neviditeľným zabijakom. Keď Elliot odhalí neuveriteľnú možnosť toho, čo sa deje, je jasné, že nikto – a nikde – nie je v bezpečí.