Bad Boys
Iba zopár tímov v histórii profesionálnych športov vyvoláva takú širokú paletu emócii ako Detroit Pistons z konca 80. a začiatku 90. rokov. Vsunuli sa medzi éru dominancie Lakers a Celtics z 80. rokov a dominanciu Bulls z rokov počas dekády 1990. Dva tituly Pistons v 1989 a 1990 sú z pohľadu histórie NBA skôr akýmsi prechodným obdobím, než érou v pravom slova zmysle. Každý, kto si však pamätá hrať týchto zlých chlapcov vie, že si vytvorili svoje vlastné meno, nielen v lige, ale aj americkej kultúre.