Do vnútra Planéty opíc
V slávnom pokračovaní Planéty opíc sa ďalší astronaut prepadne cez časovú bariéru a objaví podzemné mesto, kde zmutovaní ľudia uctievajú smrtiacu zbraň.
V slávnom pokračovaní Planéty opíc sa ďalší astronaut prepadne cez časovú bariéru a hľadá zmiznutého Taylora. Odvážna záchranná akcia vedie do podzemného mesta, kde zmutovaní ľudia, ktorí ovládajú myseľ, uctievajú zbraň schopnú zničiť celú planétu.