Cars Toon: El Materdor
Mater je slávny toreador buldozérov v Španielsku, ktorý je taký dobrý, že sa dokáže brániť niekoľkým buldozérom naraz. Pridá sa k nemu aj Bleskový McQueen práve vtedy, keď je situácia najhoršia.