Medveď prináša zlé správy
Dr. Oakleyová riskuje život, aby zachránila medveďa hnedého pred utopením a postaví sa ďalšiemu medveďovi, ktorý nechce padnúť bez boja. Potom rieši situáciu so sobom, ktorý nemôže jesť a novonarodené teliatko vážne ohrozuje nákaza salmonely. Napokon hra pre takmer 300 kilogramového diviaka a jeho rodinné klenoty nadmernej veľkosti končí.