Ďaleko od hlučného davu
V tejto vášnivej romantickej dráme účinkuje Carey Mulligan ako tvrdohlavá mladá dedička, o ktorú sa uchádzajú traja ctitelia: urastený farmár, temperamentný vojak a úspešný starý mládenec.
V tejto vášnivej romantickej dráme podľa literárnej klasiky od Thomasa Hardyho účinkuje Carey Mulligan ako tvrdohlavá mladá dedička. Mulligan hrá Bathshebu Everdeneovú, nezávislú dedičku, ktorá upúta troch rozdielnych ctiteľov: urasteného chovateľa oviec (Matthias Schoenaerts), pekného a ľahkomyselného seržanta (Tom Sturridge) a úspešného starého mládenca (Michael Sheen).