Diane Von Furstenberg: Vodkyňa
Príbeh ikonickej priekopníčky známej po svete pod iniciálami DVF. Dieťa preživších holokaustu, princezná cez manželstvo a zakladateľka módnej značky. Uvidíte rozhovory s Oprah Winfreyovou, Marcom Jacobsom, Hillary Rodham Clintonovou a ďalšími.