Smrtonosná pasca 4.0
Bruce Willis sa vracia ako policajný detektív John McLane – tentoraz využije svoje staré spôsoby, ako vytočiť technologicky vyspelého hackera, ktorý stojí za útokom, ktorý môže odstaviť celú krajinu.