Drain The Ocean: WWII
Počas 2. svetovej vojny došlo na mori k obrovským stratám na lodiach a životoch. Nové podmorské prieskumy a 3-D animácie teraz umožňujú „odsať“ vodu a detailným pohľadom preskúmať tieto ponorené vraky. Od USS Arizony na plytčinách Pearl Harboru cez nacistickú superloď Bismarck 3 v hĺbke troch míľ po spojeneckú transportnú a výsadkovú loď Dňa D Leopoldville sa odhaľujú dlho schované tajomstvá hlbín.