Káčera Donalda navštívi jeho nenásytný bratranec hus Gus a zje mu prakticky všetko, čo má doma. Donald sa chce nenásytného hosťa zbaviť priamo, ale tento pokus zlyhá. Preto sa uchýli k zúfalým opatreniam.