Posledný škótsky kráľ
Posledný škótsky kráľ je pôsobivým thrillerom, ktorý zobrazuje Ugandu pod vedením šialeného diktátora Idiho Amina. Šikovne mieša fakty a fikciu, aby vytvoril príbeh, ktorý prekvapivo rezonuje v dnešnom svete.