Elio
Toto intergalaktické dobrodružstvo sleduje príbehy Elia, smoliara s bujnou fantáziou, ktorý sa nechtiac prenesie do Communiverza. Elio je omylom označený za veľvyslanca Zeme vo vesmíre a musí nájsť spôsob, ako nadviazať vzťahy s excentrickými mimozemskými bytosťami, prežiť sériu hrozivých skúšok a dozvedieť sa, kým skutočne je.