Fire Island
Dej filmu Fire Island Andrewa Ahna je zasadený v ikonickej oblasti Pines a predstavuje modernú, multikultúrnu sondu queer skúsenosti a romantiky, pričom sa inšpiruje nadčasovými zážitkami knihy Pýcha a predsudok od Jane Austenovej. Príbeh filmu sa točí okolo dvoch najlepších priateľov, ktorí sa vydajú zažiť pamätné letné dobrodružstvo s pomocou lacného rosé a skupiny eklektických priateľov.