Karmínový príliv
Uprostred celosvetovej krízy dostane americká ponorka Alabama nepotvrdený príkaz odpáliť svoje atómové rakety – a tak rozpútať 3. svetovú vojnu.
Dynamický Denzel Washington sa pridáva k hollywoodskemu obľúbencovi Gene Hackmanovi spolu s Viggom Mortensenom a Jamesom Gandolfinim v tomto intenzívnom akčnom thrilleri, ktorý je trhákom podľa divákov i kritikov. Uprostred celosvetovej krízy dostane americká ponorka Alabama nepotvrdený príkaz odpáliť svoje atómové rakety – a tak rozpútať 3. svetovú vojnu. Napätie rýchlo stúpa, keď sa uznávaný veliteľ ponorky (Hackman) a jeho vynikajúci výkonný dôstojník (Washington) dostanú do konfliktu o právoplatnosti svojich príkazov a začnú navzájom bojovať o velenie. Karmínový príliv posúva filmové nadšenie na novú úroveň v tejto epickej podmorskej bitke a vás dvíha z kresiel.