folklore: nahrávanie v štúdiu long pond
Taylor Swiftová hrá na tomto intímnom koncerte každú pieseň zo svojho nového albumu „folklore“. Taylor spolu so svojimi spoluproducentmi filmovala v historickom štúdiu Long Pond v prostredí, ktoré evokuje nostalgický, smutný charakter albumu. Hovorí o tvorbe a význame každej skladby. Ide o záznam prvého osobného vystúpenia, odkedy sa táto zbierka piesní vyrobila na diaľku.
Taylor Swiftová prostredíctvom skutočne intímneho koncertného zážitku predstavuje každú pieseň zo svojho najpredávanejšieho albumu „folklore“. Taylor spolu so svojimi spoluproducentmi Aaronom Dessnerom (The National) a Jackom Antonoffom (Bleachers) a s hosťom Justinom Vernonom (Bon Iver) filmovala v historickom štúdiu Long Pond v New Yorku v prostredí, ktoré evokuje nostalgický, smutný charakter albumu. Medzi živými vystúpeniami diskutuje spolu so svojimi spolupracovníkmi o tvorbe a význame každej skladby a takisto sa delí o výzvy a radosti vyplývajúce z výroby tejto oceňovanej zbierky piesní na diaľku, ktorá ma na konte niekoľko rekordov.