Gorily zblízka
Tento dokumentárny film od štúdia Terra Mater prináša intímny pohľad na plaché gorily západné nížinné žijúce v Gabone a skúma ich komplexný rodinný život.
Gabonský národný park Loango je domovom skupiny goríl západných nížinných. Sú zvyknuté na biológov, ktorí ich skúmali takmer dvadsať rokov. Tento dokument prináša pohľad zblízka na vodcu (tzv. strieborný chrbát) Kamaya s rodinou a divákom predstaví novonarodené gorilie mláďa, odvážnych výskumníkov, slony pralesné, byvoly, ako aj posledné divoké pobrežie v afrických trópoch.