Strašidelný zámok
Vitajte, hlúpi smrteľníci, v Strašidelnom zámku. Vstúpte, ak sa nebojíte! Keď Walt Disney vyvíjal túto atrakciu, nešpecifikoval, či má byť zábavná alebo strašidelná, a tak sa z nej stala dokonalá zmes oboch. Strašidelný zámok sa ukázal byť taký populárny, že inšpiroval niekoľko neskorších verzií vrátane mrazivého Phantom Manor v parížskom Disneylande a čudesného a krásneho Mystic Manor v hongkonskom Disneylande.