Herbie cestuje do Monte Carla
Herbie, VW so srdcom, pridáva k svojej rozkošnej osobnosti aj medzinárodný štýl! Keď sa Herbie zúčastní cestných pretekov z Paríža do Monte Carla, zamiluje sa do elegantnej, športovej, svetlomodrej Lancie. O Herbieho pozornosť sa uchádza aj gang zlodejov šperkov, ktorí dômyselne ukryli ukradnutý drahokam v Herbieho plynovej nádrži! Takto sa začína bláznivá naháňačka po francúzskom vidieku, ktorú mohol vytvoriť len chrobáčik!